Cilji kulturnega dneva:
- Učenec obnovi teoretično znanje gledaliških pojmov, gledaliških veščin in izvaja različne gledališke naloge.
- Učenec pozorno spremlja radijsko igro in njeno vsebino, ki jo zna po poslušanju na kratko obnoviti.
- Učenec spozna značilnosti radijske igre.
- Učenec sproščeno, doživeto bere oz. interpretira dramsko besedilo, spreminja glas, dodaja zvoke, glasove.
- Kreativno kreira – riše kostume oz. ustvari vizualno podobo likov, ki nastopajo v radijski igri.
6. a | 6. b | 6. c | |
7.45–8.30 | Uvod v poslušanje radijske igre – reševanje UL Poslušanje radijske igre Razgovor o slišanem |
||
8.35–9.20 | Branje odlomka Reševanje UL Risanje kostumov |
||
9.20–9.40 | Rekreativni odmor | ||
9.40–10.25 | Razgovor o gledališkem bontonu Ogled posnetkov Reševanje učnega lista |
||
10.25–10.45 | Malica | ||
10.50 | Odhod v Kulturni center Tržič | ||
11.00–11.45 | Ogled predstave Poslednja želja Rozalije M. | ||
12.00–12.20 | Evalvacija KD (zapis poročila) | ||
7. a | 7. b | 7. c | |
7.45–8.30 | Uvod v poslušanje radijske igre – reševanje UL Poslušanje radijske igre Razgovor o slišanem |
||
8.35–9.20 | Branje odlomka Reševanje UL Risanje kostumov |
||
9.20–9.40 | Rekreativni odmor | ||
9.40–10.25 | Razgovor o gledališkem bontonu Ogled posnetkov Reševanje učnega lista |
||
10.25–10.45 | Malica | ||
10.50 | Odhod v Kulturni center Tržič | ||
11.00–11.45 | Ogled predstave Poslednja želja Rozalije M. | ||
12.00–12.20 | Evalvacija KD (zapis poročila) |