Skoči na glavno vsebino

Cilji kulturnega dneva:

  • Učenec obnovi teoretično znanje gledaliških pojmov, gledaliških veščin in izvaja različne gledališke naloge.
  • Učenec pozorno spremlja radijsko igro in njeno vsebino, ki jo zna po poslušanju na kratko obnoviti.
  • Učenec spozna značilnosti radijske igre.
  • Učenec sproščeno, doživeto bere oz. interpretira dramsko besedilo, spreminja glas, dodaja zvoke, glasove.
  • Kreativno kreira – riše kostume oz. ustvari vizualno podobo likov, ki nastopajo v radijski igri.

 

  6. a 6. b 6. c
7.45–8.30 Uvod v poslušanje radijske igre – reševanje UL
Poslušanje radijske igre
Razgovor o slišanem
8.35–9.20 Branje odlomka
Reševanje UL
Risanje kostumov
9.20–9.40 Rekreativni odmor
9.40–10.25 Razgovor o gledališkem bontonu
Ogled posnetkov
Reševanje učnega lista
10.25–10.45 Malica
10.50 Odhod v Kulturni center Tržič
11.00–11.45 Ogled predstave Poslednja želja Rozalije M.
12.00–12.20 Evalvacija KD (zapis poročila)
  7. a 7. b 7. c
7.45–8.30 Uvod v poslušanje radijske igre – reševanje UL
Poslušanje radijske igre
Razgovor o slišanem
8.35–9.20 Branje odlomka
Reševanje UL
Risanje kostumov
9.20–9.40 Rekreativni odmor
9.40–10.25 Razgovor o gledališkem bontonu
Ogled posnetkov
Reševanje učnega lista
10.25–10.45 Malica
10.50 Odhod v Kulturni center Tržič
11.00–11.45 Ogled predstave Poslednja želja Rozalije M.
12.00–12.20 Evalvacija KD (zapis poročila)

 

Dostopnost