Cilji kulturnega dneva:
- Učenec obnovi teoretično znanje gledaliških pojmov, gledaliških veščin in izvaja različne gledališke naloge.
- Učenec sproščeno imitira, izraža se z mimiko, kretnjami, gibanjem in govorom, sproščeno uporablja pantomimo.
- Sproščeno improvizira literarno delo.
- Domišljijsko in na izviren način pretvori prozno besedilo v dramsko, pri tem je originalen, domišljijski, uporabi nove elemente in upošteva dosledno dramsko zgradbo besedila.
- Sproščeno, z odlično mimiko, doživeto uprizori svoj del predstave.
8. a | 8. b | 8. c | |
7.45–8.30 | Razgovor o gledališkem bontonu Ogled posnetkov Reševanje učnega lista |
||
8.35–9.20 | Dramatizacija besedila Turjaška Rozamunda | ||
9.20–9.40 | Rekreativni odmor | ||
9.40–10.25 | Zaključek skupinskega dela Predstavitev skupin |
||
10.25–10.45 | Malica | ||
10.50 | Odhod v Kulturni center Tržič | ||
11.00–11.45 | Ogled predstave Poslednja želja Rozalije M. | ||
12.00–12.20 | Evalvacija KD (zapis poročila) |
9. a | 9. b | |
7.45–8.30 | Razgovor o gledališkem bontonu Ogled posnetkov Reševanje učnega lista |
|
8.35–9.20 | Dramatizacija besedila Turjaška Rozamunda | |
9.20–9.40 | Rekreativni odmor | |
9.40–10.25 | Zaključek skupinskega dela Predstavitev skupin |
|
10.25–10.45 | Malica | |
10.50 | Odhod v Kulturni center Tržič | |
11.00–11.45 | Ogled predstave Poslednja želja Rozalije M. | |
12.00–12.20 | Evalvacija KD (zapis poročila) |